Co řešíme:
- Dokonalý přehled všech dokumentů a jejich archivace – doklady on-line – Konec vytištěným a umaštěným dokladům. Konec PDF uložených v souborech, konec Dropboxu nebo Google Disku, ukládájící firemní dokumenty do svého cloudového úložiště za mořem.
- Dohledávání dokladů a ostatních dokumentů – Dokonalé dohledávání dokumentů s možností volby všech parametrů uvedených na daném dokumentu.
- Přístup odkudkoliv a jakkoliv při 100% bezpečí – Práce se systémem INOVIO FINANCIAL EXPRESS z kanceláře, domova, ale klidně i z auta nebo na chatě.
- Plánování oběhu dokladů a jejich schvalování – workflow – Workflow – Možnost přidělování oprávnění k práci s dokumenty a k schvalování jednotlivých účetních a obchodních případů. Upozorňování na nové účetní případy a dokumenty, jakýmkoliv způsobem (email, sms, atd.). Nehledáte, komu leží na stole nepodepsaná smlouva, nebo jestli jste nezapomněli vyřídit dopis z úřadu, prostě to vidíte.
- Vytěžování dokumentů – Díky funkci Inspektor systém INOVIO FINANCIAL EXPRESS automaticky vytěží informace z naskenovaného dokumentu a zcela automaticky zapíše do systému. Samozřejmostí je vytěžování ze systémů elektronické fakturace – to vše s propojením na původní dokument, který si můžete kdykoliv prohlédnout. Šetřete svůj aparát! Ušetřete náklady!
- Pokladní doklady – Mějte vždy a všude přehled o vašich hotovostních výdajích a příjmech. Systém eviduje automaticky všechny hotovostní operace. Vyfoť v naší aplikaci – odešli – a co s dokladem? Zahoď to! A co teprve platby kartou, když nemusíte schovávat účtenky po kapsách!
- Bankovní operace a výpisy – Neplaťte přes účetní systémy, nečekejte na vaši účetní ažpřipraví příkaz k úhradě! Plaťte přímo z našeho systému! Mějte 100%-ní přehled o vašem cash-flow.
- Chcete víc? – Kontaktujte nás. Systém se neustále vyvíjí. Vzhledem ke kompetentnosti naší partnerské kanceláře TacticaManagament jsme schopni uchopit jakýkoliv podmět pro zlepšení našeho systému 🙂